Klantenservice
Strela Modelbouw heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan.
Heeft u eventuele suggesties om de klantservice te verhogen?
Laat het ons weten.
Klachtafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening als u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Ook kunt u gebruik maken van het contactformulier onder het kopje "Contact".
We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Strela Modelbouw
Barkstraat 8
8862 XL HARLINGEN
Tel. 06-17678736 (ma t/m vr 9:00-17:00)
Info@strelamodelbouw.nl
Na ontvangst van uw klacht zullen we binnen 2 werkdagen contact met u opnemen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Strela Modelbouw bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Met vriendelijke groet,
Strela Modelbouw